24. februar 2017

Det nye år er godt i gang!


Puha, 2017 har drøn på indtil videre!
Der har været stille her på bloggen, men det er kun fordi, at der er sket en masse. Jeg er på mit sidste semester og er derfor begyndt på specialeskrivningen. Noget der tager meget af min tid, siden jeg synes, at jeg er håbløst bagud. Efter det første kapitel af opgaven, føler jeg mig lidt roligere, men skal til vejledning på mandag, og så skifter jeg nok mening omkring det hele igen.

Med al specialeskrivning har det været vanskeligt for mig at finde tiden til at arbejde på bog 2 i Mellem Himmel og Helvede serien (Lesta og Daniel er ikke tilfredse!). Heldigvis er jeg dog ved at komme lidt i gang med det igen og forsøger at finde en rytme, så jeg kan holde mig selv lidt i gang. Jeg har da også rundet de første 100 sider, så jaih!

Derudover kan jeg med glæde fortælle, at der er kommet et par anmeldelser af bogen efter nytår, og de er super! Mellem Himmel og Helvede har fået en super fin lektørudtalelse og tre skønne anmeldelser, der alle lægger sig tæt på topstjerner, så det er jo bare super! Jeg har også fået sendt tre anmeldereksemplarer af sted fra den bunke bøger, som jeg selv fik, og der er et par andre anmeldere, der har fået fra forlaget. Så der er flere anmeldelser på vej i fremtiden *krydser fingrer*

Der lader også til at være en del biblioteker rundt omkring, som har bestilt et eksemplar til deres hylder, så hvis du ikke har råd til din egen kopi, kan du helt sikkert enten finde et eksemplar på dit lokale bibliotek – eller få dem til at bestille et eksemplar hjem.
Endelig er der også den fede nyhed, at jeg for et par uger siden skrev kontrakt med DreamLitt igen. Denne gang for hele serien, så tro mig, der kommer mange flere historier med Lesta og Daniel i fremtiden! One down, five to go x)


Har du læst ’Daniel’? I så fald ville jeg totalt elske det, hvis du ville smide en anmeldelse af den på Goodreads eller Saxo. Den slags hjælper tit <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar